Grupa o2 zmienia layout swojego głównego portalu. Droga dobra, ale nie w tym rzecz…

Serwis o2.pl należący do grupy o2 od dawna był delikatnie mówiąc trochę zacofany w stosunku do konkurencji. Podobnie jak właściciele Interii tak i zarząd grupy o2 przespali pewien okres w sieci, który teraz intensywnie próbują nadrobić ratując się przed bankructwem…

o2-new-layout

Nowy layout strony o2.pl wygląda całkiem interesująco. Na stronie głównej zmieniło się właściwie wszystko począwszy od ogólnego układu treści, a skończywszy na logotypie. Zdjęcia teraz zgodnie z ogólnie panującym trendem zostały bardziej wyeksponowane podobnie jak ma to miejsce w różnych czasopismach. Naprawdę widać, że programiści włożyli dużo pracy w przygotowanie nowej odsłony tego portalu, ale moim zdaniem wygląd tej strony nie jest przyczyną jej upadku.

Portal o2.pl od dłuższego czasu (a może i od momentu powstania) nie wie jakie materiały chce publikować. Na jego łamach możemy więc znaleźć poważne newsy z dziedziny polityki, sportu, nowych technologii itd. oraz plotkarskie artykuły przeznaczone dla „gimbusów”. Serwis z tego typu treściami nie może liczyć na silną pozycję zwłaszcza, że na rynku pojawiły się bardzo dobrze zbudowane inne portale oraz specjalistyczne blogi, które powoli odbierają czytelników. O2.pl przegrywa obecnie na wszystkich możliwych frontach.

O2.pl prezentuje się całkiem ciekawie do momentu kliknięcia w dowolne łącze przenoszące czytelnika do nowego artykułu. Efekt „nowej stylistyki” możecie zobaczyć poniżej:

program-tv-o2

Jeżeli tak ma wyglądać nowa wersja o2 to serwis ten upadnie szybciej niż ktokolwiek dowie się o zmianie layoutu. Nie wiem jak wy ale ja w dalszym ciągu nie zamierzam korzystać z tego portalu.

,