Szósta edycja konkursu na najlepszego firmowego bloga

W tym roku przypada już szósta edycja konkursu na najlepszego firmowego bloga wybieranego przez studentów polskich szkół wyższych. Obecnie przyjęto już ponad 100 zgłoszeń, a termin zapisów upływa 7 listopada.

blogging-439151_1280

Konkurs na BLOG FIRMOWY ROKU organizowany jest od 2008 roku, a jego celem jest promowanie wartościowego wykorzystania social media przez polskie firmy. Oczywiście udział w konkursie jest bezpłatny ale niektóre firmy rezygnują z wzięcia w nim udziału ze względu na wysoki poziom zgłaszanych projektów.

W tym roku jedną z nowości jest nowa kategoria WPIS ROKU, w której mogą konkurować nie tylko blogi, ale również najciekawsze teksty tworzone z myślą o social media.

Chcemy doceniać nie tylko firmy, ale również autorów wpisów. Blog prezentuje w bardziej przystępny sposób świat firmy. Jednak najczęściej to konkretne osoby są zaangażowane zarówno w pisanie jak i dyskusję z użytkownikami. – mówi Dominik Kaznowski z blogifirmowe.com.

Polska blogosfera firmowa z roku na rok coraz bardziej się rozrasta. Obecnie w Katalogu polskich blogów firmowych znajduje się ponad 550 aktywnie prowadzonych blogów ze wszystkich branż. Co ciekawe najwięcej blogów prowadzonych jest przez firmy z kategorii „lifestyle” oraz „usługi profesjonalne”. W konkursie biorą udział zarówno największe korporacje, małe i średnie firmy oraz podmioty jednoosobowe. Dotychczas przez projekt blogifirmowe.com przewinęło się ponad 1000 polskich firm.

10511335-663117100421507-4676281612222627112-n

Oczywiście w tym roku tak samo jak w poprzednich edycjach konkursowi towarzyszy Badanie polskiej blogosfery firmowej. Wyniki badań i konkursu zostaną ogłoszone 3 grudnia w Warszawie na dorocznym seminarium poświęconym blogującym firmom. Partnerami konkursu są Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach oraz Akademia Leona Koźmińskiego.

Źródło: infoWire.pl.

, , ,