Współpraca PR

Hej, jeśli znalazłeś się na tej stronie to domyślam się, że jesteś zainteresowany podjęciem współpracy marketingowej na blogu StrefaKodera.pl. Jeśli tak to dobrze trafiłeś. Jestem otwarty na wiele różnych form współpracy PR za pośrednictwem mojego bloga więc na pewno znajdziemy wspólne porozumienie.

Czym jest blog StrefaKodera.pl?

Odpowiedź na to pytanie w zasadzie zawarta jest w samym pytaniu i brzmi po prostu „blogiem”. Na jego łamach poruszam tematy związane z programowaniem, algorytmami, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem aplikacji mobilnych oraz ogólnie nowymi technologiami. Większość artykułów to tutoriale z których czytelnik może czerpać praktyczną wiedzę rozwiązując krok po kroku dany problem. Staram się, aby każdy artykuł wnosił coś nowego na bloga i poszerzał praktyczne umiejętności czytelnika. Dlatego też szczególną uwagę przywiązuję do zawartości merytorycznej wszystkich wpisów – poprawnie działających kodów źródłowych czy też dobrze zrobionych i opisanych screenów. Staram się aby każdy artykuł był jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny.

Dlaczego warto reklamować się na tym blogu?

Dlaczego? Bo warto wspierać swój własny rozwój i rozwijać się w dziedzinie programowania. Nie od dziś wiadomo, że kodowanie to tak naprawdę trzeci język świata, rozwój nowych technologii jest tak szybki, że naprawdę trudno za nim nadążyć. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych i to właśnie udowadniam na moim blogu. Nigdy nie rozumiałeś co znaczą te dziwne komendy typu printf? Teraz dzięki artykułom, które opublikowałem w prosty i szybki sposób zrozumiesz nawet te najtrudniejsze zagadnienia… a tak na poważnie to pewnie najbardziej interesują Ciebie statystyki więc pora do nich przejść…

Statystyki

Statystyki za miesiąc listopad 2016 prezentują się następująco (dane według Google Analytics):

UU: 14 955,
Sesje: 19 267,
Odsłony: 37 954.

stat1-list

Dane demograficzne

W przedziale 18-24 lata: 60,85% całego ruchu,
W przedziale 25-34 lata: 25,12% całego ruchu.

stat2-list

Dane geograficzne

Polska89,73% całego ruchu,
Warszawa: 22,80% całego ruchu,
Kraków: 12,30% całego ruchu,
Wrocław: 10,12% całego ruchu.

stat3-list

Social media

Facebook: 422 lajki,
Twitter: 90 obserwujących,
Google+: 22 obserwatorów.

Jakie preferuję formy współpracy PR?

Na blogu StrefaKodera.pl dopuszczam następujące możliwości współpracy:

  1. Artykuły sponsorowane – są to odpowiednio oznaczone artykuły opublikowane na blogu jak normalne wpisy w dowolnej pasującej do tematyki tekstu, kategorii. Artykuł sponsorowany musi być powiązany z tematyką bloga choć możliwe są od tego wymogu wyjątki (więcej szczegółów w pkt. 3). Artykuł taki może zawierać maksymalnie dwa linki typu dofollow, kierujące do strony reklamodawcy oraz dowolną liczbę zdjęć i grafik (pod warunkiem, że nie są to animacje „męczące wzrok”). Wpis taki tworzony jest przeze mnie bądź w ostateczności przez reklamodawcę ale dopuszczam tutaj możliwość jego przeredagowania (po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów). Na życzenie reklamodawcy istnieje możliwość wyłączenia modułu komentowania, nie dopuszczam możliwości kasowania nieprzychylnych dla reklamodawcy komentarzy jeśli zawierają one merytoryczne uwagi oraz nie łamią przepisów obowiązującego na terenie Polski prawa. Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Wpis ma charakter komercyjny„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Wpis taki pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępny. Cena: 200 zł + VAT.
  2. Banery reklamowe – istnieje możliwość zamieszczenia na blogu banera reklamowego umieszczonego w prawej kolumnie bloga. Baner wyświetlany jest na wszystkich podstronach oraz stronie głównej. Reklama taka nie może zawierać animacji flash oraz innych elementów „męczących wzrok”. Reszta szczegółów ustalana jest indywidualnie. Cena: 200 zł + VAT (za 30 dni emisji, minimalna liczba dni emisji: 30).
  3. Recenzje produktu/usługi/serwisu – są to odpowiednio oznaczone artykuły opublikowane na blogu jak normalne wpisy w dowolnej pasującej do tematyki tekstu, kategorii. Recenzowany produkt bądź usługa musi być powiązana z tematyką bloga. Artykuł taki może zawierać maksymalnie jeden link typu dofollow, kierujący do strony reklamodawcy. Reklamodawca nie ma możliwości wglądu do treści artykułu do momentu jego publikacji. Wszystkie recenzje są moją subiektywną opinią o danym produkcie bądź usłudze i uzasadnione są merytorycznymi argumentami, w przypadku negatywnych recenzji nie ma możliwości ich skasowania bądź przeredagowania. Pod artykułem nie ma możliwości wyłączenia modułu komentowania, nie dopuszczam możliwości kasowania nieprzychylnych dla reklamodawcy komentarzy jeśli zawierają one merytoryczne uwagi oraz nie łamią przepisów obowiązującego na terenie Polski prawa. Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Komercyjna recenzja produktu XYZ„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Wpis taki pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępny. Cena: 100 zł + VAT (istnieje możliwość negocjacji ceny w przypadku zaoferowania przez reklamodawcę dodatkowych benefitów dla czytelników bloga).
  4. Dedykowane kategorie z serią wpisów reklamodawcy – jest to nowa stworzona na potrzeby danej akcji marketingowej kategoria zawierająca maksymalnie 15 artykułów powiązanych ze sobą i poruszających jeden konkretny temat. Wpisy z tej kategorii dodatkowo promowane są na blogu przez okres 2 miesięcy (licząc od momentu publikacji pierwszego artykułu) w bocznej kolumnie za pośrednictwem dedykowanego widgetu. Wszystkie artykułu muszą być powiązane tematycznie ze sobą, a maksymalnie cztery z nich mogą zawierać link typu dofollow do strony reklamodawcy. Wszystkie wpisy tworzone są przeze mnie bądź w ostateczności przez reklamodawcę ale dopuszczam tutaj możliwość ich przeredagowania (po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów). Na życzenie reklamodawcy istnieje możliwość wyłączenia modułu komentowania, nie dopuszczam możliwości kasowania nieprzychylnych dla reklamodawcy komentarzy jeśli zawierają one merytoryczne uwagi oraz nie łamią przepisów obowiązującego na terenie Polski prawa. Tematyka wszystkich wpisów nie musi być ściśle powiązana z tematami poruszanymi na blogu, pod warunkiem, że w sposób wyczerpujący zostanie przedstawione jakieś nowe zagadnienie (oczywiście związane ogólnie z tematyką programowania bądź nowych technologii – pozostawiam to do indywidualnej oceny). Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Wpis ma charakter komercyjny„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Cała kategoria wpisów pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępna. Cena: 1000 zł + VAT.
  5. Konkursy – Dopuszczam możliwość zorganizowania na łamach bloga, bądź Facebookowego fanpage’a konkursu dla czytelników. W ramach takiej akcji publikowany jest na blogu wpis konkursowy. Wszystkie szczegóły takiej akcji ustalane są indywidualnie. Cena: do uzgodnienia.
  6. Patronaty medialne – istnieje możliwość objęcia przez bloga patronatem medialnym jakiegoś wydarzenia bądź produktu lub usługi, szczegóły ustalane są indywidualnie.
  7. Inne akcje marketingowe (konferencje, szkolenia itd.) – istnieje możliwość podjęcia innej formy współpracy marketingowej, jestem otwarty na wszystkie nowe pomysły, szczegóły ustalane są indywidualnie.

Przykładowe kapanie marketingowe zrealizowane na moim blogu

Outowork.plwww.strefakodera.pl/blog/outwork-pl-czyli-nowatorska-platforma-dla-freelancerow,
Konkurs zorganizowany przy współpracy z magazynem Programistawww.strefakodera.pl/blog/konkurs-na-dobry-poczatek-rozpoczecia-wspolpracy-z-magazynem-programista,
Konkurs zorganizowany przy współpracy z firmą Template Monster Polskawww.strefakodera.pl/blog/konkurs-wygraj-szablon-dla-wordpressa-od-template-monster,
Hostinghouse.plwww.strefakodera.pl/blog/hosting-dla-programistow-php,
Patronat medialny konkursu o puchar Ogólnopolskiej Akademii Programowania Edycja IIwww.strefakodera.pl/blog/patronat-medialny-konkurs-o-puchar-ogolnopolskiej-akademi-programowania.

Uwagi

Wszystkie materiały reklamowe dostępne na blogu promowane są w kanałach społecznościowych: Facebook, Twitter, Google+.

Pozdrawiam,
Łukasz Dudziński – lukasz.dudzinski@StrefaKodera.pl