Współpraca PR

Hej, jeśli znalazłeś się na tej stronie to domyślam się, że jesteś zainteresowany podjęciem współpracy marketingowej na blogu StrefaKodera.pl. Jeśli tak to dobrze trafiłeś!

Czym jest blog StrefaKodera.pl?

Odpowiedź na to pytanie w zasadzie zawarta jest w samym pytaniu i brzmi po prostu „blogiem”. Na jego łamach poruszam tematy związane z programowaniem, algorytmami, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem aplikacji mobilnych oraz ogólnie nowymi technologiami. Większość artykułów to tutoriale z których czytelnik może czerpać praktyczną wiedzę rozwiązując krok po kroku dany problem. Staram się, aby każdy artykuł wnosił coś nowego na bloga i poszerzał praktyczne umiejętności czytelnika. Dlatego też szczególną uwagę przywiązuję do zawartości merytorycznej wszystkich wpisów – poprawnie działających kodów źródłowych czy też dobrze zrobionych i opisanych screenów. Staram się aby każdy artykuł był jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny.

Dlaczego warto tutaj reklamować?

Dlaczego? Bo warto wspierać swój własny rozwój i rozwijać się w dziedzinie programowania. Nie od dziś wiadomo, że kodowanie to tak naprawdę trzeci język świata, rozwój nowych technologii jest tak szybki, że naprawdę trudno za nim nadążyć. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych i to właśnie udowadniam na moim blogu. Nigdy nie rozumiałeś co znaczą te „dziwne” komendy typu printf? Teraz dzięki artykułom, które opublikowałem w prosty i szybki sposób zrozumiesz nawet te najtrudniejsze zagadnienia…

Statystyki

Statystyki za miesiąc marzec 2020 prezentują się następująco (dane według Google Analytics):

  • Unikalni użytkownicy (UU): 35 547,
  • Sesje: 44 758,
  • Odsłony: 63 698.

Dane demograficzne (przedział wiekowy czytelników):

  • 18-24 lat: 41,31% całego ruchu,
  • 25-34 lat: 35,19% całego ruchu,
  • 35-44 lat: 11,35% całego ruchu.

Dane geograficzne:

  • Polska: 96,95% całego ruchu,
  • Warszawa: 21,67% całego ruchu,
  • Kraków: 7,93% całego ruchu,
  • Wrocław: 7,48% całego ruchu.

Social media:

  • Facebook: 1 512 polubienia,
  • Twitter: 245 obserwujących.

Jakie preferuję formy współpracy PR?

Na blogu StrefaKodera.pl dopuszczam następujące formy współpracy:

  • Artykuły sponsorowane
    Są to odpowiednio oznaczone artykuły opublikowane na blogu jak normalne wpisy w dowolnej pasującej do tematyki tekstu, kategorii. Artykuł sponsorowany musi być powiązany z tematyką bloga choć możliwe są od tego wymogu wyjątki (patrz pkt. na temat „dedykowanych kategorii z serią wpisów”). Jest to wpis autorski. Na życzenie reklamodawcy istnieje możliwość wyłączenia modułu komentowania. Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Wpis ma charakter komercyjny„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Wpis pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępny.
  • Patronat kursu/artykułu/bloga
    Istnieje możliwość objęcia patronatem przygotowywanego przeze mnie kursu (serii wpisów) bądź artykułu technicznego poruszającego konkretne zagadnienie informatyczne. Dostęp do wszystkich materiałów przygotowywanych w ramach takiej współpracy jest dla czytelników całkowicie darmowy. Jest też opcja długoterminowej współpracy jako „patron bloga”. Szczegóły uzgadniane są indywidualne.
  • Recenzje produktu/usługi/serwisu
    Są to odpowiednio oznaczone artykuły opublikowane na blogu jako normalne wpisy w dowolnej pasującej do tematyki tekstu, kategorii. Recenzowany produkt bądź usługa musi być powiązana z tematyką bloga. Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Komercyjna recenzja produktu XYZ„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Wpis taki pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępny.
  • Dedykowane kategorie z serią wpisów promującą produkty/usługi reklamodawcy
    Jest to nowa stworzona na potrzeby danej akcji marketingowej kategoria zawierająca minimum 10 artykułów powiązanych ze sobą i poruszających jeden konkretny temat. Wszystkie wpisy są autorskie. Tematyka artykułów nie musi być ściśle powiązana z tematami poruszanymi na blogu, pod warunkiem, że w sposób wyczerpujący zostanie przedstawione jakieś nowe zagadnienie (oczywiście związane ogólnie z tematyką programowania bądź nowych technologii – pozostawiam to do indywidualnej oceny). Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Wpis ma charakter komercyjny„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Cała kategoria wpisów pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępna.
  • Konkursy
    Dopuszczam możliwość zorganizowania na łamach bloga, bądź Facebookowego fanpage’a konkursu dla czytelników. Wszystkie szczegóły takiej akcji ustalane są indywidualnie.
  • Patronaty medialne
    Istnieje możliwość objęcia przez bloga patronatem medialnym wydarzenia, szczegóły ustalane są indywidualnie.
  • Inne akcje marketingowe (konferencje, szkolenia itd.)
    Istnieje możliwość podjęcia innej formy współpracy marketingowej, jestem otwarty na wszystkie nowe pomysły, szczegóły ustalane są indywidualnie.

Wszystkie artykuły dostępne na blogu promowane są w kanałach społecznościowych: Facebook, Twitter oraz newsletterze.

Na wszystkie usługi wystawiam faktury VAT.

„Dary losu” i inne „prezenty”

Jeśli chcesz przesłać do mnie paczkę, zaprezentować swój produkt bądź przekazać „prezent” to w takich sytuacjach proszę o indywidualny kontakt poprzez wiadomość e-mail. Zaznaczam, że nie ma możliwości rozliczania kampanii PR realizowanych na blogu w barterze.

Jeśli jakiś Twój produkt jest dobrze wykonany, spełnia swoją rolę i jest przydatny to istnieje duża szansa, że po jego przetestowaniu polecę go czytelnikom. Zaznaczam, że nie promuję produktów z których sam bym nie skorzystał i nie wydał bym na nie własnych pieniędzy.

Nie przyjmuję paczek z produktami o których z góry wiem, że do niczego się nie nadają.

Przykładowe, zrealizowane kampanie PR

Sii

Comarch

Kampania promująca program stażowy (2020 r.):

Kampania promująca program stażowy (2018 r.):

HP

Orange FabLab

No Fluff Jobs

Kontakt

Jeśli są Państwo zainteresowani to zapraszam do kontaktu, za pośrednictwem adresu email: lukasz.dudzinski@strefakodera.pl.

Autor bloga StrefaKodera.pl, Łukasz Dudziński