Współpraca PR

Cześć!

Witam Cię serdecznie, na moim programistycznym blogu! Jeśli interesujesz się podjęciem współpracy marketingowej na stronie StrefaKodera.pl, to jest to najlepsze miejsce, w jakie można było trafić!

Czym jest blog „Strefa Kodera”?

Odpowiedź na to pytanie w zasadzie zawarta jest w samym pytaniu i brzmi po prostu „blogiem„. Na jego łamach poruszam tematy związane z programowaniem, algorytmami, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem aplikacji mobilnych oraz ogólnie nowymi technologiami. Większość artykułów to tutoriale, z których czytelnik może czerpać praktyczną wiedzę, rozwiązując krok po kroku dany problem. Staram się, aby każdy artykuł wnosił coś nowego na bloga i poszerzał praktyczne umiejętności czytelnika. Dlatego też szczególną uwagę przywiązuję do zawartości merytorycznej wszystkich wpisów — poprawnie działających kodów źródłowych czy też dobrze zrobionych i opisanych screenów. Staram się, aby każdy artykuł był jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny.

Obszary zainteresowań czytelników bloga

  • Programowanie w technologiach mobilnych, webowych,
  • Programowanie baz danych,
  • Zagadnienia algorytmiczne, metody numeryczne,
  • Testowanie oprogramowania,
  • Inżynieria oprogramowania,
  • Prowadzenie projektów IT,
  • Nowe technologie,

Statystyki

Statystyki za miesiąc listopad 2020 prezentują się następująco (dane według Google Analytics):

  • Unikalni użytkownicy (UU): 39 491,
  • Sesje: 50 633,
  • Odsłony: 71 380.
Statystyki za miesiąc listopad 2020.

Dane demograficzne (przedział wiekowy czytelników):

  • 18-24 lat: 37,45% całego ruchu,
  • 25-34 lat: 31,10% całego ruchu,
  • 35-44 lat: 11,9% całego ruchu.

Dane geograficzne:

  • Polska: 97,63% całego ruchu,
  • Warszawa: 20,96% całego ruchu,
  • Kraków: 6,54% całego ruchu,
  • Wrocław: 6,27% całego ruchu.

Social media:

  • Facebook: 1 601 polubienia,
  • Twitter: 258 obserwujących.

Jakie preferuję formy współpracy PR?

Na blogu StrefaKodera.pl dopuszczam następujące formy współpracy:

  • Artykuły sponsorowane
    Są to odpowiednio oznaczone artykuły opublikowane na blogu jak normalne wpisy w dowolnej pasującej do tematyki tekstu, kategorii. Artykuł sponsorowany musi być powiązany z tematyką bloga, choć możliwe są od tego wymogu wyjątki (patrz pkt. na temat „dedykowanych kategorii z serią wpisów”). Jest to wpis autorski. Na życzenie reklamodawcy istnieje możliwość wyłączenia modułu komentowania. Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Wpis ma charakter komercyjny„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Wpis pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępny.
  • Patronat kursu/artykułu/bloga
    Istnieje możliwość objęcia patronatem przygotowywanego przeze mnie kursu (serii wpisów) bądź artykułu technicznego poruszającego konkretne zagadnienie informatyczne. Dostęp do wszystkich materiałów przygotowywanych w ramach takiej współpracy jest dla czytelników całkowicie darmowy. Jest też opcja długoterminowej współpracy jako „patron bloga”. Szczegóły uzgadniane są indywidualne.
  • Recenzje produktu/usługi/serwisu
    Są to odpowiednio oznaczone artykuły opublikowane na blogu jako normalne wpisy w dowolnej pasującej do tematyki tekstu, kategorii. Recenzowany produkt bądź usługa musi być powiązana z tematyką bloga. Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Komercyjna recenzja produktu XYZ„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Wpis taki pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępny.
  • Dedykowane kategorie z serią wpisów promującą produkty/usługi reklamodawcy
    Jest to nowa stworzona na potrzeby danej akcji marketingowej kategoria zawierająca minimum 10 artykułów powiązanych ze sobą i poruszających jeden konkretny temat. Wszystkie wpisy są autorskie. Tematyka artykułów nie musi być ściśle powiązana z tematami poruszanymi na blogu, pod warunkiem, że w sposób wyczerpujący zostanie przedstawione jakieś nowe zagadnienie (oczywiście związane ogólnie z tematyką programowania bądź nowych technologii – pozostawiam to do indywidualnej oceny). Każdy taki artykuł jest odpowiednio oznaczony np. poprzez tekst: „Wpis ma charakter komercyjny„, który znajduje się na początku i na końcu artykułu, nie ma możliwości odstępu od tej reguły. Cała kategoria wpisów pozostaje na blogu „na zawsze” tzn. jest cały czas dostępna.
  • Konkursy
    Dopuszczam możliwość zorganizowania na łamach bloga bądź Facebookowego fanpage’a konkursu dla czytelników. Wszystkie szczegóły takiej akcji ustalane są indywidualnie.
  • Patronaty medialne
    Istnieje możliwość objęcia przez bloga patronatem medialnym wydarzenia, szczegóły ustalane są indywidualnie.
  • Inne akcje marketingowe (konferencje, szkolenia itd.)
    Istnieje możliwość podjęcia innej formy współpracy marketingowej, jestem otwarty na wszystkie nowe pomysły, szczegóły ustalane są indywidualnie.

Publikowane na blogu artykuły, dodatkowo promowane są w kanałach społecznościowych: Facebook, Twitter oraz newsletterze.

Na wszystkie usługi wystawiam faktury VAT.

„Dary losu” i inne „prezenty”

Jeśli chcesz przesłać do mnie paczkę, zaprezentować swój produkt bądź przekazać „prezent” to w takich sytuacjach proszę o indywidualny kontakt poprzez wiadomość e-mail. Zaznaczam, że nie ma możliwości rozliczania kampanii PR realizowanych na blogu w barterze.

Jeśli jakiś Twój produkt jest dobrze wykonany, spełnia swoją rolę i jest przydatny to istnieje duża szansa, że po jego przetestowaniu polecę go czytelnikom. Zaznaczam, że nie promuję produktów z których sam bym nie skorzystał. Jeśli Twój produkt jest dobrze wykonany, spełnia swoją funkcję, to istnieje duża szansa, że po jego przetestowaniu polecę go czytelnikom.

Nie przyjmuję paczek z produktami, o których z góry wiem, że do niczego się nie nadają.

Przykładowe, zrealizowane kampanie PR

Sii

Comarch

Kampania promująca program stażowy (2020 r.):

Kampania promująca program stażowy (2018 r.):

HP

Orange FabLab

No Fluff Jobs

Kontakt

Jeśli są Państwo zainteresowani to zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty email: lukasz.dudzinski@strefakodera.pl lub formularza kontaktowego.

Łukasz Dudziński, autor bloga StrefaKodera.pl

Pin It on Pinterest